Wednesday, October 04, 2006

Kaya is here!!!


Our beautiful daughter Kaya Ling was born on October 2nd, at 2.36 am. We know many people have tried before us. but we actually managed to do it: we created the most beautiful and amazing babygirl in the whole world!!!



People who want juicy details about the delivery can contact me in person, but let me just say it was incredibly fast, intens and painful... I gave birth at home, which is normal practice in Holland. Kaya was in such a hurry to come out, that the midwife just barely made it to our house to assist!

Teddybears, babyclothes and golden toys can be sent to our new home:

Tony, Joke & Kaya
Cevennen 1
3524 HP, Utrecht
The Netherlands

4 comments:

Ilva said...

Hai Joke, wat een beauty!!!!!! Hoorde van Mic dat jullie ter plekke in luf zijn gevallen. Nou als ik haar zie, kan dat ook niet anders :-) Geniet ervan. Hoop je dochter komende week te komen bewonderen, maar als het niet lukt geniet ik de komende maanden gewoon via dit weblog met je mee. Doeg, Ilva

Rolieneke said...

Hoi Joke,

Goed zeg, een mooie gezonde dochter! Geniet ervan, het gaat razendsnel. Enne, het eerste jaar is het meest heftig (sprak zij uit ervaring, Bram is inmiddels al 3 jaar oud en Timo 5 maanden).

Groetjes,

Rolieneke Arts-Meindersma

Mic said...

And she truly is beautiful! Don't know if she the pretiest, considering that I myself won that award already. But as you are still a walking hormone-bomb (tres dangereux!!!), I'll get back to you about that... :-)
I really loved seeing that sweet little miracle yesterday and the two of you so happy. Great! Enjoy!

chantal said...

Heej!!!!

Wiehaaaa! Wat een mooi meisje zeg!!! Ik heb niks teveel gezegd hè, over hoe geweldig en leuk het is! Enne, het leuke is: alle clichés zijn waar!! Hoera, jouw kind is écht de leukste, n de liefste. Daarbij wordt het echt alleen maar leuker (je gelooft het niet, maar het is waar!!).

Ik ga nu lekker vaak jullie site bekijken en als jullie een betje bijgekomen zijn kom ik graag een keer kijken!

xxx chantal