Thursday, October 19, 2006

Hormones are funny things...

During my pregnancy I was never bothered too much by raging hormones: no tears, no moodswings, no emotional outbursts. Well, not that many. But nature did have some tricks left for me!

Since I gave birth to Kaya I suddenly think the color pink is cute for babies...

And for some reason that is beyond me, my hair looks absolutely fabulous at 3 a.m. I guess that's natures way of saying "sorry" for all the broken nights! I would take a picture of this amazing hairdo to show you guys, if only my face didn't look so sleepy...

And yes, there were finally some tears. Kaya's been very restless today, and when Tony asked me why I was suddenly crying, I answered that I hadn't had a hot cup of tea all day. He asked why I hadn't made any tea, but the thing was that I had made tea twice, but never came round to actually drinking it. Poor me! I guess men miss a lot when they're at work....


I'll leave you with a question: untill what age is it okay to find farts and burbs cute?? (I mean your babies age, not your own :-)

2 comments:

Mic said...

Ach gossie!!! Leef met je mee... En boertjes en scheetjes blijven voorlopig nog wel even schattig. Oppassen alleen dat je zelf niet alle gene laat varen en je aanpast aan je kind. Dat wordt over het algemeen niet lief en schattig bevonden... ;-)

Anonymous said...

Hoi!

Nou die van mij (toch al bijna 11 maanden) laat nog steeds boeren en scheten als een kerel en ja, die worden nog steeds aangemoedigd en zijn nog steeds schattig, haha!

En die hormonen, tsja... Het is echt waar dat je daar tot een maand of 9 (!!) af en toe last van hebt :)

Ik zat ineens te huilen bij reclames!! (die van die stuiterende gekleurde ballen van Sony was echt goed voor enorme huilbuien, haha, dan is jouw kop thee echt wel plausibel hoor!).

En dat van dat roze herken ik helemaal! Ik had iedereen op voorhand verboden met roze spullen aan te komen zetten. Wel, nu is er toch behoorlijk wat in de garderobe geslopen (niet in de laatste plaats mijn eigen schuld:))

XX chantal